Kawasaki Eliminator Forum banner

Zestaw przekaźnika USB Eliminator 2024

2.5K views 33 replies 10 participants last post by  cashbrook28  
#1 ·
Witajcie wszyscy,

Zainstalowałem uchwyt na telefon w moim nowym rowerze, ale niestety stosunkowo szybko rozładowuje on baterię mojego telefonu, gdy korzystam z nawigacji. Chciałbym zainstalować gniazdo USB, ale dowiedziałem się, że w tym celu trzeba również zainstalować przekaźnik, ale nie mogłem znaleźć miejsca, w którym powinienem go zamontować. Moje pytanie brzmi więc: czy ktoś ma jakiś pomysł, gdzie znajduje się gniazdo dla tego przekaźnika?

Dzięki z góry!
 
#3 ·
Cześć @Kawabunga dziękuję! Też myślałem, że będzie się znajdować gdzieś pod siedzeniem, ale nie mogę nigdzie znaleźć miejsca, gdzie mógłby być umieszczony przekaźnik. Na początku myślałem, że powinien być umieszczony w tym gnieździe na zdjęciu poniżej, ale później zdałem sobie sprawę, że są one do diagnostyki. Postanowiłem więc zapytać, czy ktoś już napotkał ten problem.
 
#4 ·
@stefanp jest przed akumulatorem, o ile dobrze pamiętam
ale musisz jeszcze zainstalować port USB. Połączenie dla niego znajduje się za reflektorem.

Zainstalowałem przekaźnik, a następnie użyłem własnych narzędzi do pinowania, aby zainstalować ładowarkę z rynku wtórnego.

Wskazówka - jest już w nim zaślepka, aby zachować szczelność. Użyłem jej do podłączenia.
Usunąłem wtyczki i przypiąłem ją własnymi pinami podłączonymi do ładowarki z rynku wtórnego.
 
#5 ·
Zainstalowałem przekaźnik, a następnie użyłem własnych narzędzi do pinowania, aby zainstalować ładowarkę z rynku wtórnego.

Wskazówka - Jest w nim już zaślepka, aby zachować szczelność. Użyłem jej do podłączenia.
Usunąłem wtyczki i przypiąłem je własnymi pinami podłączonymi do ładowarki z rynku wtórnego.
 
#6 ·
Witajcie wszyscy,

Zainstalowałem uchwyt na telefon w moim nowym rowerze, ale niestety stosunkowo szybko rozładowuje on baterię telefonu, gdy korzystam z nawigacji. Chciałbym zainstalować gniazdo USB, ale dowiedziałem się, że w tym celu trzeba również zainstalować przekaźnik, ale nie mogłem znaleźć miejsca, w którym powinienem go zamontować. Moje pytanie brzmi więc, czy ktoś ma pomysł, gdzie znajduje się gniazdo dla tego przekaźnika?

Dzięki z góry!
Czy rozważałeś jakieś alternatywne metody zasilania telefonu podczas korzystania z nawigacji, na przykład power bank? Czy planujesz zainstalować na swoim rowerze jakieś inne akcesoria?
 
#10 ·
Możesz to zrobić bez przekaźnika. Nie kupuj tego od Kawasaki. Po prostu kup mały z EBay, który montuje się do śrub kierownicy. To bardzo proste.
Tak, też myślałem o bezpośrednim podłączeniu stojaka na telefon bez przekaźnika, ale wtedy mógłbym rozładować akumulator motocykla, jeśli zapomnę zatrzymać stojak, ponieważ pobiera on prąd, choć niewielki. Dlatego wolałem zrobić to z przekaźnikiem.
 
#9 ·
Cześć @cashbrook28
Dzięki za pomoc i szczegółowe wyjaśnienie. Podłączyłem już uchwyt do telefonu do złącza, które znajduje się za reflektorem, podłączając go tak, jak ty to zrobiłeś, po prostu włożyłem piny. Po prostu nie mogłem znaleźć złącza przekaźnika, ponieważ moim następnym krokiem było poszukanie go gdzieś pod zbiornikiem. To jest uchwyt, który podłączyłem, nie jest idealny, ale działa.
Q-MOUNT PRO

Na zdjęciu widać złącze, może się przydać komuś, kto zdecyduje się go użyć.
Image
 
#11 · (Edited)
Cześć @cashbrook28
Dzięki za pomoc i szczegółowe wyjaśnienie. Podłączyłem już uchwyt do telefonu do złącza, które znajduje się za reflektorem, podłączając go tak, jak ty, po prostu włożyłem piny. Po prostu nie mogłem znaleźć miejsca, w którym znajdowało się złącze przekaźnika, ponieważ moim następnym krokiem było poszukanie go gdzieś pod zbiornikiem. To jest uchwyt, który podłączyłem, nie idealny, ale działa.
Q-MOUNT PRO

Na zdjęciu widać złącze, może się przydać komuś, kto zdecyduje się z niego skorzystać. View attachment 243
Przekaźnik wchodzi przed akumulator pod zbiornikiem paliwa.
Nie musisz całkowicie zdejmować zbiornika, wystarczy wyjąć śruby mocujące i podnieść/przesunąć go do przodu o około 15 cm. Moja żona pomogła mi, trzymając go, a my włożyliśmy kilka kawałków drewna między zbiornik a ramę, aby podnieść go na tyle, aby włożyć przekaźnik.
Zobaczę, czy uda mi się znaleźć zdjęcia.

Edycja: Byłem idiotą i nie zrobiłem żadnych zdjęć podczas instalacji.
Instalacja była bardzo łatwa, gdy podniosłem zbiornik. Użyłem fabrycznego przekaźnika Kawasaki i wtyczki USB. Zostawiłem wtyczkę pod osłoną nad reflektorem i podłączyłem kabel USB bezpośrednio do mojej bezprzewodowej ładowarki Quadlock. (nieistotne dla pytania o przekaźnik)
 
#13 ·
Miałem USB, które zainstalowałem i podłączyłem do telefonu, kiedy jeździłem, odkąd kupiłem motocykl BEZ PRZEKAŹNIKA i nie miałem żadnych problemów. Po prostu pobrałem zasilanie za reflektorem.
Powinno działać bez przekaźnika. Uważam, że przekaźnik jest potrzebny tylko do odcięcia zasilania, gdy włączony jest zapłon. Bez niego istnieje ryzyko rozładowania akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
 
#15 ·
Witajcie,

Zainstalowałem uchwyt na telefon w moim nowym rowerze, ale niestety stosunkowo szybko rozładowuje on baterię telefonu, gdy korzystam z nawigacji. Chciałbym zainstalować gniazdo USB, ale dowiedziałem się, że w tym celu należy również zainstalować przekaźnik, ale nie mogłem znaleźć miejsca, w którym powinienem go zamontować. Moje pytanie brzmi więc: czy ktoś ma jakiś pomysł, gdzie znajduje się gniazdo dla tego przekaźnika?

Dzięki z góry!
Cześć.
Dlaczego nie dodasz małej torby (na kierownicę) i po prostu nie włożysz power banku?
To zadziała!!
Telefon z GPS rozładowałby akumulator roweru.
 
#16 ·
Witajcie wszyscy,

Zainstalowałem uchwyt na telefon w moim nowym rowerze, ale niestety stosunkowo szybko rozładowuje on baterię telefonu, gdy korzystam z nawigacji. Chciałbym zainstalować gniazdo USB, ale dowiedziałem się, że w tym celu należy również zainstalować przekaźnik, ale nie mogłem wymyślić, gdzie powinienem go zamontować. Moje pytanie brzmi więc, czy ktoś ma pomysł, gdzie znajduje się gniazdo dla tego przekaźnika?

Dzięki z góry!
Zdobądź tańszą opcję Plug and Play (Temu/Amazon/EBay). Mam zamontowane 2 ładowarki USB. Idą prosto do zacisków akumulatora i nie potrzeba przekaźnika (dealer Kawasaki zamontował je podczas 1. przeglądu). Mam jedną ładowarkę z funkcją włączania i wyłączania (USB A i C) zamontowaną pod siedzeniem jako dodatkowe źródło zasilania (ładowanie w torbach bocznych itp.) w razie potrzeby oraz mniejszą, smukłą z USB A i C zamontowaną po lewej stronie kierownicy. Idealnie się wpasowuje i nie jest widoczna. Nie ma potrzeby kupowania droższej marki Kawasaki i można ją zamontować samodzielnie.